האם התוצאות שקיבלת בדיגיטל עד היום היו מאכזבות, והרגשת שאפשר לקבל הרבה יותר?
קיבלת לידים לא איכותיים או יקרים מדי והרווח היה נמוך ממה שרצית?
עברת כבר מספר סוכנויות דיגיטל אבל הטיפול, הזמינות והמקצועיות לא ענו על הציפיות שלך?
אם הגעת לכאן, יכול להיות שכבר הרמת ידיים וויתרת על החלום לקבל תוצאות מצוינות בדיגיטל. אבל האם אתה באמת מוכן להשלים עם העלויות הגבוהות ועם הפגיעה ברווחיות? לעבוד כל כך קשה על כל מכירה בגלל האיכות הירודה של הלידים? והאם העסק שלך באמת יכול להמשיך לצמוח ולהישאר יציב ורווחי לאורך זמן כאשר השיווק לא עובד כמו שצריך?
אם תיארתי את המצב הנוכחי שלך, אני רוצה להרגיע אותך. זו לא אשמתך, הבעיה נעוצה בשיטה. בגלל התחרות הגבוהה בתחום השיווק באינטרנט, כדי להישאר רווחיים רבים מבעלי הסוכנויות נאלצים לשכור מנהלי קמפיינים חסרי ניסיון מספק ולהעמיס עליהם מספר בלתי סביר של לקוחות. בתנאים כאלה, גם מנהל הקמפיין עם הרצון והמוטיבציה הכי חזקים בעולם לא יכול להביא תוצאות טובות ולתת שירות טוב. אבל אין סיבה להשלים עם המצב ולוותר על פרסום אפקטיבי ורווחיות. יש לנו את הפתרון המושלם בשבילך.
אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך
בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום
צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים
פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת
את נוסחת Pro & Profit פיתחתי אחרי שבתחילת הדרך נהגתי בדיוק אותו דבר: שכרתי מנהל קמפיין מתחיל ולימדתי אותו את העבודה. אבל מהר מאד גיליתי שלא משנה כמה קשה אני עובד כדי להכשיר אותו, יש עקומת למידה של חודשים ארוכים ויותר – זה פשוט לוקח זמן ללמוד ולהתמקצע בניהול קמפיינים! בינתיים הלקוחות מקבלים תוצאות גרועות, מתאכזבים ועוזבים.
מכיוון שמה שמעניין אותי זו שורת הרווח של הלקוח, לא הייתי מוכן להשלים עם המצב הזה, והתגבשה אצלי אסטרטגיה שונה: עבודה עם מומחים. הבנתי שניהול קמפיינים על ידי מנהל קמפיינים מומחה בעל ניסיון של שנים מביא את הלקוח לתוצאות שהוא רוצה בדרך הרבה יותר מהירה ובטוחה.
תאר לעצמך את ההרגשה שהשיווק סוף סוף עובד כמו שצריך, שלא צריך לדאוג יותר, כי הפניות זורמות בלי מאמץ, העבודה והפרנסה מגיעות בשפע, המכירות בשטח גדלות, הלקוחות זורמים בלי שירדפו אחריהם, ובנוסף יש מישהו שבאמת אכפת לו מההצלחה של השיווק שלך, שכל הזמן מחפש להקטין לך עלויות ולהגדיל לך את ההכנסות, שזמין ונותן עבודה ומענה מהיר לכל שאלה ובקשה.
אם אנחנו עדין לא מכירים ושאלת את עצמך מה מסמיך אותי לעזור לך עם אתגרי השיווק של העסק שלך, אז נעים מאד, אני דודי קרויזר, המנכ"ל והבעלים של החברה ואני עוסק בשיווק דיגיטלי כבר למעלה מ-11 שנה. בעשרות כתבות במדיה, כולל בפורטלים מובילים כמו ישראל היום, ביזפורטל, NRG, ערוץ 7 וכן בויקיפדיה, אני מוזכר ומצוטט כמומחה לשיווק.
לסוכנות שלנו יש הסמכה ותעודה של גוגל פרטנרס והמשמעות של זה היא שהסוכנות שלנו קיבלה הכרה על כך שהיא מביאה את הקמפיינים של הלקוחות שלה להצלחה מקסימלית ובית משפט השלום בתל אביב אף מינה אותי כמומחה מטעמו.