איך הצלחנו להגדיל ללקוח את כמות הפניות בזמן שחתכנו את תקציב השיווק בכשני שליש!
שם הלקוח
בר ניקוי
תחום העיסוק
מפעל לניקוי שטיחים, ניקוי ספות ורפדיה
קצת בהרחבה
מהחברות הגדולות יותר בתחום. במפעל החברה 3 מחלקות של ניקוי שטיחים, ניקוי ספות וריפוד.
מהות הפרויקט
גיוס לידים באמצעות פרסום באינטרנט
פלטפורמות פעילות
מה הלקוח היה צריך?
החברה השקיעה מדי חודש סכומים גבוהים בפרסום, מבלי להפיק מהם את התוצאות הרצויות. הפער בין ההשקעה בפרסום לתוצאות פגע ברווחיות העסק.
מה עשינו?
מכיוון שללקוח לא היה מערך שיווק דיגיטלי משמעותי, בנינו עבורו תשתית דיגיטלית מלאה שכללה קידום אורגני בגוגל, קמפיינים ממומנים וכלים מגוונים ליצירת לידים עבור העסק.
התוצאות:
הקטנת תקציב השיווק של הלקוח בכשני שליש!
כיום הלקוח מקבל בשליש מהתקציב הרבה יותר לקוחות כל חודש במשך מעל 4 שנים, העסק רווחי יותר עם זרימת עבודה שוטפת במחירים רווחיים.
"הוא פשוט הציל לי את העסק, העלויות נחתכו לשליש.. לא ראיתי דברים כאלה, מדהים!"
אדי בר
מנכ"ל בר ניקוי
רוצה להכיר מקרוב וליהנות מהמומחיות שלנו כדי לייצר תוצאות?
מזמינים אותך ליצור קשר >>>