בעל עסק,
כבר עשית קמפיינים בדיגיטל אבל לא הגעת לתוצאות שרצית?

איך משיגים לידים איכותיים, סוגרים יותר מכירות וחותכים בעלויות הפרסום בלי לשמוע שוב את ההבטחות והתירוצים ששמעת עד היום?

לא חייבים להמשיך להתגלגל בין סוכנויות ולבזבז זמן וכסף על קמפיינים כושלים.
גלה את הנוסחה שבזכותה 94% מהלקוחות שעוברים אלינו מסוכנויות אחרות משפרים את תוצאות הקמפיינים שלהם

האם התוצאות שקיבלת בדיגיטל עד היום היו מאכזבות, והרגשת שאפשר לקבל הרבה יותר?

קיבלת לידים לא איכותיים או יקרים מדי והרווח היה נמוך ממה שרצית?

עברת כבר מספר סוכנויות דיגיטל אבל הטיפול, הזמינות והמקצועיות לא ענו על הציפיות שלך?

אם הגעת לכאן, יכול להיות שכבר הרמת ידיים וויתרת על החלום לקבל תוצאות מצוינות בדיגיטל. אבל האם אתה באמת מוכן להשלים עם העלויות הגבוהות ועם הפגיעה ברווחיות? לעבוד כל כך קשה על כל מכירה בגלל האיכות הירודה של הלידים? והאם העסק שלך באמת יכול להמשיך לצמוח ולהישאר יציב ורווחי לאורך זמן כאשר השיווק לא עובד כמו שצריך?

אם תיארתי את המצב הנוכחי שלך, אני רוצה להרגיע אותך. זו לא אשמתך, הבעיה נעוצה בשיטה. בגלל התחרות הגבוהה בתחום השיווק באינטרנט, כדי להישאר רווחיים רבים מבעלי הסוכנויות נאלצים לשכור מנהלי קמפיינים חסרי ניסיון מספק ולהעמיס עליהם מספר בלתי סביר של לקוחות. בתנאים כאלה, גם מנהל הקמפיין עם הרצון והמוטיבציה הכי חזקים בעולם לא יכול להביא תוצאות טובות ולתת שירות טוב. אבל אין סיבה להשלים עם המצב ולוותר על פרסום אפקטיבי ורווחיות. יש לנו את הפתרון המושלם בשבילך.

השאר עכשיו שם וטלפון
ושריין לעצמך שיחת ייעוץ במתנה

קיצור דרך לרווחיות ושקט נפשי

את נוסחת Pro & Profit פיתחתי אחרי שבתחילת הדרך נהגתי בדיוק אותו דבר: שכרתי מנהל קמפיין מתחיל ולימדתי אותו את העבודה. אבל מהר מאד גיליתי שלא משנה כמה קשה אני עובד כדי להכשיר אותו, יש עקומת למידה של חודשים ארוכים ויותר – זה פשוט לוקח זמן ללמוד ולהתמקצע בניהול קמפיינים! בינתיים הלקוחות מקבלים תוצאות גרועות, מתאכזבים ועוזבים.

מכיוון שמה שמעניין אותי זו שורת הרווח של הלקוח, לא הייתי מוכן להשלים עם המצב הזה, והתגבשה אצלי אסטרטגיה שונה: עבודה עם מומחים. הבנתי שניהול קמפיינים על ידי מנהל קמפיינים מומחה בעל ניסיון של שנים מביא את הלקוח לתוצאות שהוא רוצה בדרך הרבה יותר מהירה ובטוחה.

תאר לעצמך את ההרגשה שהשיווק סוף סוף עובד כמו שצריך, שלא צריך לדאוג יותר, כי הפניות זורמות בלי מאמץ, העבודה והפרנסה מגיעות בשפע, המכירות בשטח גדלות, הלקוחות זורמים בלי שירדפו אחריהם, ובנוסף יש מישהו שבאמת אכפת לו מההצלחה של השיווק שלך, שכל הזמן מחפש להקטין לך עלויות ולהגדיל לך את ההכנסות, שזמין ונותן עבודה ומענה מהיר לכל שאלה ובקשה.

אבל רגע אחד...

אם אנחנו עדין לא מכירים ושאלת את עצמך מה מסמיך אותי לעזור לך עם אתגרי השיווק של העסק שלך, אז נעים מאד, אני דודי קרויזר, ואני עוסק בשיווק דיגיטלי כבר למעלה מ-11 שנה. בעשרות כתבות במדיה, כולל בפורטלים מובילים כמו ישראל היום, ביזפורטל, NRG, ערוץ 7 וכן בויקיפדיה, אני מוזכר ומצוטט כמומחה לשיווק. בית משפט השלום בתל אביב אף מינה אותי כמומחה מטעמו.

מן העיתונות

"

"הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים"

"

"מומחים לקידום אתרים"

"

"חברת קרויזר דיגיטל שמחזיקה ברזומה הצלחות מרשים של שיפור קמפיינים"

"

"מוביל בקידום אתרים"

"

"מומחה בניהול מוניטין ושיווק באינטרנט"

"

"קרויזר מומחה לניהול מוניטין ושיווק"

"

"משרד מוביל בהורדת תוצאות בגוגל"

"

"מלווה עסקים להצלחה בשיווק באינטרנט"

כבעלים ומייסד של קרויזר דיגיטל אני והצוות שלי ניהלנו מאות קמפיינים לשיווק ופרסום עסקים בעולם הדיגיטל והאינטרנט.

את צעדי הראשונים בעולם הדיגיטל עשיתי במסגרת מיזם שיווק תיירות באינטרנט שהיה חדשני מאד לזמנו ואחרי כשנתיים עבר לבעלות חברת קשרי תעופה. המשכתי לנהל את המיזם ואת פעילות השיווק הפנימית בתוך קשרי תעופה, ומשם עברתי להיות מנהל שיווק דיגיטל בחברת זאפ.

כשהחלטתי שאני רוצה לעזור ליותר עסקים להצליח בשיווק הדיגיטלי, לקחתי את כל הידע והניסיון האדירים שצברתי, והקמתי את סוכנות קרויזר דיגיטל. מאז עזרנו למאות עסקים וחברות. המטרה שלי היא למקסם את יעילות הפרסום בכל עסק שאותו אני פוגש, תוך הגדלת הרווחיות והמכירות, וצמצום העלות לליד.

בחרו בנו

retorno
לוגו עסקן
לוגו נתיב
לוגו אסיה
לוגו משמרת
לוגו רותם
לוגו מזל
לוגו הרגלים
לוגו גלית

מה שמאפשר לנו להביא לך לידים איכותיים בכמות הרצויה, בקביעות, ביציבות ובמחירים רווחיים, הוא הפורמולה הייחודית שפיתחנו, הבנויה מ-4 שלבים עיקריים:

אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך

בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום

צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים

פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת

השאר עכשיו שם וטלפון
ושריין לעצמך שיחת ייעוץ במתנה

הנה מה שאתה מקבל כשאתה בוחר לעבוד איתנו:

שיחת אבחון ותיאום ציפיות

שיחת אבחון ותיאום ציפיות להבנת הצרכים המדויקים והיעדים העסקיים שלך, ולהגדרת תקציב השיווק. בשיחה אבדוק ואוודא שאנחנו יכולים לקחת את העסק שלך מהמקום שבו הוא נמצא היום אל המקום אליו אתה מצפה להגיע, כי חשוב לנו לעבוד רק עם עסקים שאנחנו משוכנעים ביכולת שלנו לשפר להם את התוצאות.

אסטרטגיה שיווקית מנצחת

אסטרטגיה שיווקית מנצחת המתבססת על ניתוח יסודי והבנה עמוקה של התהליך הפסיכולוגי-התנהגותי שצריך לעבור הלקוח הפוטנציאלי שלך כדי להפוך ללקוח משלם. בשלב זה אנחנו יורדים לפרטי פרטים, חוקרים מה עשית עד היום, מנתחים מה עבד ומה לא עבד, מבינים איפה הלקוח נמצא בשלבי הרכישה השונים, באיזה פלטפורמות פרסום נשווק לו, ומה נחוץ כדי להביא אותו בשל לתהליך הסגירה.

כלי שיווק ופרסום

כלי שיווק ופרסום הנכתבים בידי קופירייטרים מומחים לתחום הכתיבה השיווקית הפסיכולוגית כולל קופי לחומרי השיווק שבחרנו - עמודי נחיתה ומכירה, כתבות ממירות או משפכי שיווק, המעבירים את הלקוח תהליכים של פסיכולוגיה צרכנית ומחממים את הליד כדי לקבל ליד חם, איכותי ומדויק ככל הניתן.

מנהל קמפיינים מומחה

מנהל קמפיינים מומחה, ותיק ומנוסה, עם מספר תיקים נמוך מהמקובל בשוק -כדי שיהיה לו את הזמן הדרוש להשקיע את הנשמה, לנהל את הקמפיין שלך במקצועיות, להשיג לך תוצאות טובות יותר, ולדווח לך בכל שבוע. בקיצור, לתת לך את השירות והתמורה שהיית מצפה לקבל מעובד בעסק שלך.

בניית קמפיין מדויק וחכם

בניית קמפיין מדויק וחכם שמיועד לייצר לידים ומכירות כדי שתוכל לעמוד ביעדי המכירות והרווחיות שהצבת לעצמך. ניהול, כיוונון ושיפור הקמפיין באופן שוטף בהתאם לתוצאות הלידים, המכירות והרווחיות בשטח.

מערכות מדידה, בקרה והגנה

כדי למקסם את הרווחיות של הקמפיין ולקבל יותר מכל שקל שאתה משקיע בפרסום:

  • מערכת שמונעת הקלקות של מתחרים ורובוטים – כדי להימנע מבזבוז כספי הקמפיין
  • מערכת פנימית יחודית לבקרה ומעקב אחרי הפעולות בקמפיין, כדי להבטיח שכל מה שהגדרנו שהקמפיין שלך זקוק לו - מתבצע
  • אפשרות למערכת טלפוניה מדידה - כדי לבדוק את רווחיות הקמפיין
  • אפשרות למערכת שמחברת את הפרסום למכירות - כדי לחסוך כסף על חלקי הקמפיין שמכניסים רק לידים ולא מייצרים מכירות, ולתעל את תקציב הפרסום לחלקי הקמפיין שמייצרים מכירות ורווחים.

זמינות, זמינות, זמינות

יש לך מנהל קמפיינים צמוד, אתה מקבל את הנייד שלו והוא זמין לך בנייד, במייל ובווטסאפ – ועושה הכל כדי שהקמפיינים שלך יצליחו.

שקיפות

דו"חות מעודכנים וברורים בכל שבוע וסיכום של כל חודש, כדי שנוכל להיות עם היד על הדופק כל הזמן. אנחנו מאמינים בשקיפות ובעבודה משותפת כמרכיבים חיוניים להצלחת הקמפיין ולכן חשוב לנו שתהיה כל הזמן בתמונה.

חופש מהתחייבות וחלוקת הסיכון

אנחנו לא מאמינים בהתחייבויות ארוכות טווח ומאמינים מאד ביכולות שלנו להביא לך תוצאות. לכן אנחנו משקיעים משאבים רבים בתחילת הקמפיין (למרות שאנחנו יודעים שאם תעזוב אחרי תקופה קצרה אנחנו נפסיד עליך לא מעט כסף) – כדי שתחוש ביטחון להתחיל בעבודה איתנו ותרגיש שיש לך על מי לסמוך.

שותף לדרך לטווח ארוך

רבים מהלקוחות שממליצים עלינו מספרים שעשו קמפיינים במקומות אחרים ופשוט לא הצליחו עד שהגיעו אלינו. אצלנו הם מייצרים תוצאות טובות ורווחיות לאורך חודשים ושנים. יש לקוחות שהולכים איתנו יד ביד כבר יותר מ 7 שנים – וברור לנו שאם לא היינו משיגים להם הצלחות שוב ושוב הם לא היו נשארים.

אנחנו כל הזמן מודדים את עצמנו ואת התוצאות שאנחנו משיגים ללקוחות, ומקפידים על הסטנדרטים שהצבנו לעצמנו. לכן אנחנו יודעים ש- 94% מהלקוחות שעוברים אלינו מסוכנויות אחרות משפרים את תוצאות הקמפיינים שלהם. שביעות רצון זו גבוהה בהרבה משביעות הרצון הטיפוסית בקרב העסקים הקטנים המפרסמים באינטרנט.

הנה כמה מהתגובות שקיבלנו מלקוחות על התוצאות שלנו:

"פעם ראשונה שיש לי מישהו שמעביר לי לידים מצוינים. יושב איתי על המספרים כל הזמן, מבין מה זה יחס המרה, מבין מה אני צריך ועונה על הצרכים שלי"
ערן שומרון
המכון הישראלי לניהול מעשי
"המקצועיות שם היא מטורפת, האכפתיות.
זה איפשר לי לבנות מכונות שיווקיות מאוד מאוד טובות, מאוד משומנות. הגדילה היא חכמה, היא יציבה"
מזל כהן
מנטורית להרזיה ואורח חיים בריא
"התוצאות שקיבלתי היו יוצאות מהכלל, מעבר למה שאני ציפיתי. למעשה אחוזה ההמרה שלי עלה ביותר מפי 2 שזה לא משהו שחשבתי שהוא אפשרי"
אלדר מוזס
מנכ"ל מוזס רישוי ותכנון
"הבנו שמה שעשינו עד היום, היה משחק ילדים. רנחנו מקבלים, לפחות לפחות, 30% יותר ממה שהיה לנו בעבר. הגדלנו צוות, העבודה גדלה, היקף המכירות גדל"
עמרם וייספיש
בעלים של חברת עסקן
"הייתה הכפלה משמעותית בכמות הלידים, היה שינוי גם באיכות הלידים. אני מדברת עם אנשים, אני סוגרת עסקאות, אני מתקדמת. אני יכולה להגיד שמאז שאני אצלם שילשתי אולי את כמות הלקוחות שלי"
ליאת דהן
קליניקה להסרת שיער בלייזר
"התקציב של הדיגיטל ירד כמעט ב 50% ואני מקבל את אותן תוצאות ממה שעבדתי לפני.
הלידים הפכו להיות שוטפים יותר,
חכמים יותר, טובים יותר ומתאימים לפעילות של העסק"
עוזי קוליה
מנכ"ל שיא פיננסים
"ניסינו לעבוד עם מספר חברות, וממש אי אפשר להשוות את העבודה ואת התפוקות שאנחנו מקבלים לעומת מה שהכרנו בעבר"
אביעד פיליפ
מנכ"ל זיכרון צילומי
"פשוט הציל לי את העסק, העלויות נחתכו לשליש.. לא ראיתי דברים כאלה, מדהים!"

אדי בר
מנכ"ל בר ניקוי
"התוצאות העסקיות שאני מצפה כמנהל בארגון הם תוצאות מצוינות, גם אנשי המכירות שלנו מרוצים, גם מהתוצאות של הלידים שמגיעים וגם מיחס ההמרה המצוין"
יעקב ערבליך
מנכ"ל קבוצת סן חן
"יש לנו רשימת תפוצה של 15,000 איש שהגיעו בעיקר דרך העבודה של קרויזר דיגיטל. כל מי שבאמת רוצה לגדול, באמת רוצה לקבל לקוחות טובים שמשלמים, זה המקום"
מאיר ורחל שרפר
מאיר דרכך
"קיבלתי גם איכות לידים גבוהה, גם מחירים של לידים ברמה נמוכה ויותר מזה קיבלתי שקיפות ובהירות. חברה שבאמת אכפת לה שאני יצליח"
מתי סניור
מנכ"ל חברת כסף נזיל
"היום אנחנו יכולים להגיד שמגיעים אלינו קליינטים בלי שאנחנו נרדוף אחרי האנשים האלה, היום אני יכולה להיות רגועה שיש לי אתר שעובד"
בתיה אמרוסי
בעלים ורד הרקמה
"לא הצלחנו עד שפגשנו את דודי ובשנתיים האחרונות אנחנו רואים ברכה במעשה ידינו דרכו"
הרב איתן אקשטיין
מנכ"ל רטורנו
"מקבל לידים בכמות ובאיכות שעולה בקלות על שאר הפלטפורמות שעבדנו אתם"
אוהד רחמני
יזם נדל"ן

השאר עכשיו שם וטלפון
ושריין לעצמך שיחת ייעוץ במתנה:

שואל את עצמך כמה זה עולה?

הלקוחות הטיפוסיים שלנו הם עסקים קטנים של 5-50 עובדים ועסקים בינוניים עם 50 עובדים ומעלה, עסקים שזקוקים מידי יום ללידים חדשים בכדי לבצע עסקאות ולבנות בסיס לקוחות הולך וגדל.

אם כמו רוב הלקוחות שלנו אתה עסק שכבר מפרסם באינטרנט, אתה יודע שהעלות תלויה במספר גורמים כמו היקף הפרסום, מטרות הקמפיין ותקציב המדיה.

הלקוחות שלנו הם עסקים כמו שלך שכבר קידמו את העסק בסוכנויות אחרות ולא היו מרוצים מספיק מהתוצאות. אנחנו ידענו לעלות איתם רמה ולתת להם את ההצלחה שלה הם ציפו.

לכן השאלה האמיתית היא לא כמה זה עולה, אלא כמה כסף תרוויח מהפרסום איתנו. וכמה יעלה לך להמשיך ולהמר כל פעם על סוכנות אחרת, לקבל הבטחות ולהתאכזב מהתוצאות?

על פי סקר של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מ-2019, אצל עסקים רבים החסם העקרי בפני התפתחות הוא מציאת לקוחות

לחילופין, כמה שווה לך להיות במקום של הלקוחות שלנו?

בתיה אמרוסי, בעלת מפעל לרקמה ממוחשבת אומרת: "היום מגיעים אלינו הרבה יותר קליינטים בלי שנרדוף אחריהם, זה פשוט נתן לי שקט תעשייתי". רוני קדם, מנכ"ל חברת לימוזינות אומר על השירות של קרויזר דיגיטל: "זה נותן הרגשה טובה, זה נותן ביטחון, אתה לא צריך לדאוג, לקוחות מגיעים אליך בלי שתתאמץ והטלפונים זורמים". לירון שריג, מנכ"ל של חברת Outstanding Marketing Growth אומר: "מרגע שעברתי לדודי אני מקבל פי 17, זה מטורף, זה סופר רווחי וזה עושה לי ראש שקט כבעל עסק".

אם אתה מחפש ראש שקט עם תוצאות יציבות לאורך זמן, רוצה להשקיע בפרסום אבל לדעת שההשקעה מתורגמת לרווחים – קבל מאיתנו שיחת ייעוץ במתנה עם מנכ"ל קרויזר דיגיטל. כבר במהלך השיחה הוא ינתח יחד איתך את השיווק של העסק שלך וימליץ לך מה כדאי לעשות כדי להגיע ליעדים העסקיים שלך.

* חשוב לדעת: שיחת היעוץ היא ללא עלות אך על בסיס מקום פנוי בלבד.

השאר עכשיו שם וטלפון ושריין לעצמך שיחת ייעוץ במתנה