פרסום ממומן בפייסבוק מציע לעסקים הזדמנויות ייחודיות המאפשרות להן להגיע לקהל חדש. למערכת של פייסבוק יש יתרונות רבים כשהיא מציעה אפשרות לפרסם לקהל דמוגרפי ספציפי, למקד את המודעות לפי תחומי עניין, התנהגויות ספציפיות ויכול להוביל את הלקוחות הנכונים לעסק. כל זאת בזמן קצר יחסית וביעילות גבוהה.
היכולת להגיע לקהל ממוקד מאפשרת קודם כל לנצל את תקציב הפרסום בצורה יעילה. הדבר החשוב ביותר לעסקים הוא השגת ROI חיובי או מילים אחרות, החזר השקעה עבור ההוצאות. עסקים שמשקיעים בפרסום רוצים לדעת שכל שקל שהם מוציאים יביא להם יותר משקל וזאת כדי לעבור את דרישות המימון ולהפוך לרווחיים. ההחלטה לצאת עם קידום ממומן בפייסבוק יכולה להיות חכמה כיוון שהתוצאות מידיות וניתן לשלוט בתהליך בצורה טובה כשיודעים מה חשוב לעשות.
השיטה שמאפשרת לנו לשפר תוצאות עבור 94% מהלקוחות שלנו
אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך
בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום
צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים
פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת
שרי
שרון
בר
ברק
אור
מיכאל
טל
נועה
רחלי
פרסום ממומן בפייסבוק – 7 היתרונות הבולטים ביותר
כל עסק חייב לקבל החלטות רבות בכל רגע נתון. העסק צריך לייצר, לפתח, להעסיק, לפרסם ולמכור ואלו רק חלק מהמשימות ולכן ברור כי כל החלטה יכולה להיות משמעותית. ברור כי אחת המשימות החשובות היא לחשוף את העסק לקהל הרחב במטרה להגדיל את המכירות והשאלה יכולה להיות איזו פלטפורמה היא הטובה ביותר. כדי לענות עליה כדאי להכיר את היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק:
- טווח הגעה רחב
על פי הנתונים של פייסבוק, ישנם כ-6 מיליון פרופילים שמוגדרים כישראלים. המשמעות היא שאפשר להגיע לקהל רחב, באזור של העסק ובמקומות מרוחקים. עסקים מקומיים יכולים להגיע ליותר לקוחות מהאזור שלהם ועסקים שלא תלויים במקום יכולים להגיע לכל עיר בארץ. כמובן, עסקים גלובליים יכולים לפרוץ קדימה עם פרסום לשווקים בכל מקום רלוונטי בעולם.
- יכולת מיקוד
למערכת של פייסבוק יש אפשרות לעזור לעסקים למקד בצורה יעילה את המודעות שלהם. היא מאפשרת להשתמש באמצעי סינון שונים כדי להגדיר את הקהל הרצוי לעסק. הדבר חשוב כיוון שעסקים שפונים לקהל מבוגר לא רוצים להוציא כסף עבור פרסום לקהל צעיר ולהפך. כמו כן, עסק מקומי לא רוצה לפרסם לקהל מרוחק ולכן אפשר לראות כי יכולת המיקוד היא אחד היתרונות הבולטים שמגבירה סיכוי למעורבות והמרות.
- חיסכון לעומת התוצאה
שאלת ההוצאה חשובה בתהליך הפרסום והעובדה שהסכום המינימלי לפרסום יכול להיות נמוך הופכת את ההתחלה לפשוטה. אין עלות ראשונית הנדרשת כדי להתחיל ולפרסם באופן ממומן בפייסבוק וישנה גמישות בכל הקשור להגדרת גובה התקציב. ניתן לשלוט בהצעות המחיר, להגדיר את התקציב לפי יום, שבוע וחודש ולשנות אותו בכל רגע נתון. שליטה על התקציב מאפשרת למקסם את החזר ההשקעה.
- שיעורי מעורבות גבוהים
שיעורי המעורבות בפייסבוק נחשבים לגבוהים ולכן פרסום ממומן בפייסבוק יכול להיות מעולה לכל עסק שרוצה להגביר את המודעות למותג ואת המעורבות של הקהל. מודעות ממומנות יכולות להוביל ללייקים לעמוד הפייסבוק, ליצור שיתופים, להוביל לתגובות וכמובן לקליקים על המודעה שמיועדים למכירה ישירה. מגוון המודעות מאפשר לכל עסק להשיג את המטרות הספציפיות שלו.
- פורמטים מגוונים
לצד המטרות השונות של קידום בפיסבוק ישנם גם פורמטים שונים של מודעות כולל מודעות תמונה, וידאו וקרוסלה. הגיוון מאפשר לבחור את הפורמט הנכון ביותר למטרות הקמפיין ולקלוע בדיוק לקהל היעד. כמו כן המודעות השונות יכולות להיות יעילות כשהן מתבצעות במקביל לצורך השוואה (A/B Testing). ברגע שישנן שתי מודעות אפשר לראות איזו מביאה את הביצועים הטובים ביותר ולהישאר איתה.
- יכולת ניתוח ומעקב
מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו לראות את הביצועים בכל רגע נתון. ברגע שפתחנו את הקמפיין אנחנו יכולים לראות מה מתרחש, כמה חשיפות יש למודעה וזאת במטרה לנתח את כל מודעה בזמן אמת. בין הנתונים אפשר לראות כמה אנשים נחשפו למודעה, כמה הקליקו עליה, מה היה שיעור ההמרה ומה שיעור המעורבות. נתונים נכונים מאפשרים לנו לקבוע כיצד לפעול ולפעול לצורך שיפור קידום בפייסבוק.
- מפגש ״על הדרך״
השקעת ממומן בפייסבוק מציעה הזדמנויות חדשות של שיווק שלא בהכרח יכולות להתבצע בפלטפורמות אחרות. שלא כמו פרסום בגוגל בו אנחנו פונים לקהל שמחפש את מה שאנחנו מציעים, בפייסבוק המודעה ״פוגש״ את הקהל כשהוא פשוט מחפש אחר בידור. המהות של הפלטפורמה מאפשרת לעסקים לבצע קידום בפייסבוק שהוא טבעי וקליל.
נותנים לתוצאות מקידום בפייסבוק לדבר
כך מתבצע קידום ממומן בפייסבוק
תהליך פרסום ממומן בפייסבוק כולל מספר שלבים מרכזיים כשתחילתו בהגדרה של יעדי הקמפיין מבחינת העסק וסיומו בניהול מוצלח. חשוב לדעת כי המטרה של הקמפיין יכולה להשתנות בין עסק אחד לאחר ובעוד שאחד בוחר להגביר את המודעות למותג האחר יחליט להניע תנועה. באופן כללי האפשרויות הן הגברת מודעות, תנועה לאתר ויצירת לידים כשמטרה ברורה עוזרת למקד את התוצאות.
ברגע שהעסק יודע מה המטרה שלו הוא יכול להגיע לתוצאות טובות יותר תודות להגדרה נכונה של קמפיין קידום בפייסבוק. שימוש בכלים של פייסבוק מאפשר לאלגוריתם לבצע אופטימיזציה של המודעות בצורה יעילה ולאחר הגדרת המטרה יש להגדיר את קהל היעד ובתוך כך את הנתונים הדמוגרפיים, התנהגות הקהל ותחומי העניין שלו. כך ניתן להבטיח שהמודעה תיחשף לאנשים הנכונים. בהמשך אפשר ליצור את המודעה עצמה כשישנם מספר פורמטים אפשריים לכך.
המודעה מורכבת מפרטים שונים כולל טקסט, סרטון או תמונה וקריאה לפעולה (התוכן המופיע על הכפתור). כשהמודעה מוכנה אפשר ללחוץ על כפתור ההתחלה, להגדיר את תקציב הקמפיין ולצאת לדרך. בכל רגע אפשר לשנות את המודעה, את התקציב ולעצור את הקמפיין. עם זאת חשוב לדעת כי יותר מדי שינויים לעתים קרובות מדי עלולים להקשות על איסוף המידע ובמקרים מסוימים ניהול לא תקין עלול לחסום את האפשרות לבצע פרסום ממומן בפייסבוק.
הופעות בתקשורת
"הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים"
"מומחים לקידום אתרים"
"חברת קרויזר דיגיטל שמחזיקה ברזומה הצלחות מרשים של שיפור קמפיינים"
"מוביל בקידום אתרים"
"מומחה בניהול מוניטין ושיווק באינטרנט"
"קרויזר מומחה לניהול מוניטין ושיווק"
"משרד מוביל בהורדת תוצאות בגוגל"
"מלווה עסקים להצלחה בשיווק באינטרנט"
סוגי מודעות פרסום ממומן בפייסבוק וההבדלים בניהם
ציינו כי אפשרויות פרסום ממומן בפייסבוק הן מגוונות וגמישות. עסקים יכולים להציג את המודעות שלהם בצורות שונות כשלכל צורה יש יתרונות וחסרונות. ההחלטה כיצד לפרסם ואיזו מודעה להעלות צריכה להתבצע לאחר הבנת כל האפשרויות, המטרות העסקיות והיכולות הן מבחינה כלכלית והן מבחינת תפעולית כשאלו סוגי המודעות השונות:
מודעות תמונה
אלו נחשבות למודעות פשוטות יחסית כיוון שאין צורך לבצע פעולה מסובכת של צילום ועריכה. הן לרוב יכללו תמונה בודדת ולצידה טקסט קצר וקריאה לפעולה. למרות שתהליך יצירת המודעה יכול להיראות פשוט, כשזו מתבצעת בצורה נכונה היא יכולה להיות יעילה מאד. מודעות תמונה יכולות להיות אידיאליות לקידום מוצרים, אירועים ומבצעים וקל להעלות אותן ולהוריד אותן במהירות.
מודעות וידאו
מודעות וידאו מצליחות למשוך את תשומת הלב בצורה טובה, לרוב טובה יותר ממודעות התמונה. הן יכולות ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים דרך תנועה וקול והן יכולות לספר סיפור, להציג את המוצר מזוויות שונות שלו ולהסביר איך הוא עובד. בביצוע נכון, קידום בפייסבוק באמצעות וידאו יזכה לשיעורי מעורבות גבוהים יותר בהשוואה למודעות סטטיות בשל העניין שבווידאו.
מודעות קרוסלה
אלו מודעות אשר כוללות בתוכן מספר תמונות או מספר סרטונים בתצוגה אחת כשהמשתמשים יכולים להחליק ולנוע בין האלמנטים השונים. תהליך ממומן בפייסבוק אשר מיועד להצגת מוצרים שונים שבמבצע, שדורש הצגת תכונות שונות של מוצר אחד או שרוצה להציג סיפור, יכול להתבצע בצורה זו. למטרות אחרות פורמט זה כנראה פחות יתאים.
מודעות אוסף
מודעות המיועדות לשימוש במכשירים ניידים והן בעצם מציגות בפני הגולשים את הקטלוג של העסק. לרוב מדובר בקטלוג מוצרים כשאלו יכולים לכלול תמונות או סרטון עם תמונות מוצרים אחריו. עסקים המתמחים במסחר אלקטרוני מוצאים כי מודעות אלו יכולות להיות מוצלחות מאד ובתנאי שהן מתבצעות בצורה הנכונה מבחינת אופי הפרסום, המסר והצגת תמונות מושכות.
| תיאור והסבר | מתי להשתמש |
מודעת תמונה | תמונה יחידה עם תוכן קצר והנעה לפעולה | לצורך חשיפת העסק, המוצר או השירות |
מודעת סרטון | סרטון וידאו המיועד למשוך תשומת לב | סטוריטלינג והדגמת מוצרים |
מודעת קרוסלה | אוסף של תמונות או סרטונים במודעה אחת | להצגת קטלוג מוצרים וסיפור העסק |
מודעת אוסף | קטלוג של מוצרים המיועד להצגה במובייל | מתאים להדגמת מוצרים ומכירה אונליין |
בבחירה בין המודעות השונות יש לשים את העסק במרכז ולהבין כי גם אם לפעמים נראה שמודעת וידאו יכולה להיות אפקטיבית, לא תמיד ניתן להפיק אותה במהירות הנדרשת וכי העלות יצירתה גבוהה יותר ולכן היא פחות תתאים לקמפיינים שישנה דרישה לגמישות ושינויים עתידיים. מודעת תמונה מאפשרת לעסקים לפעול במהירות, להתחיל לראות את התוצאות תוך זמן קצר ולעשות התאמות. עם זאת לצורך קידום בפייסבוק שמיועד להימשך זמן (כלומר מודעה אחת שנשארת), מודעת וידאו יכולה להיות טובה יותר.
מכאן אפשר להבין כי כדי הדרך לבחור את סוג המודעה מתחילה בהגדרה של הקמפיין והמטרות העסקית, בחינת היכולות של העסק, הצרכים והבנת הדינמיות של הקמפיין. בעבודה משותפת אנחנו תמיד מתחילים מהבנה מעמיקה של התחום, הגדרת צרכים ורק בהתאם מתחילים עם פרסום ממומן בפייסבוק.
סוגי הנעה לפעולה בקידום בפייסבוק, היתרונות והחסרונות
המודעה היא מרכיב חשוב בתהליך פרסום ממומן בפייסבוק אך ישנה הגדרה בסיסית שחובה להתייחס אליה ולהבין את המשמעות שלה לעומק. המערכת של פייסבוק מאפשרת למפרסמים לבצע קמפיינים שונים, להגדלת החשיפה לעסק, להבאת לידים ומכירות.
כל קמפיין שונה לחלוטין מהשני ועם זאת תודות למערכת הפרסום השקופה אנחנו יכולים למדוד את ההצלחה כבר מהרגע הראשון. ההחלטה איזה קידום בפייסבוק מתאים לעסק צריכה להתבצע לאחר הבנת ההבדלים בין האפשרויות השונות, היתרונות, החסרונות וכמובן הצרכים העסקיים.
קמפיין המוביל להגדלת חשיפה
סוג ראשון של ממומן בפייסבוק הוא קמפיין המיועד להגדלת החשיפה למותג. עסקים יכולים לבחור באפשרות זו מסיבות שונות כשהעיקרית שבהן היא הרצון להיחשף לקהל הרחב ולהוביל ליותר לקוחות נאמנים לאורך זמן. קמפיין זה יכול להיות אידאלי עבור עסקים חדשים ועסקים שמשיקים מוצרים חדשים.
אפשרויות המיקוד הרחבות של פייסבוק הופכות את הפלטפורמה ליעילה בקמפיינים המיועדים לחשיפה. מבחינת סוג המודעה, אפשר ליישם את הפרסום דרך מודעת תמונה, וידאו ואוסף כאשר המטרה היא לתפוס את תשומת הלב של המשתמשים ולהעביר את מסר המותג בצורה ברורה.
לרוב, המיקוד של קמפיינים מסוג חשיפה הוא הגעה למספר החשיפות הגדול ביותר והגעה לקהל רחב. עם זאת חשוב לדעת כי למרות שיתכן שהפרסום הממומן יגיע לקהל רחב, לא בטוח שהדבר יתבטא במכירות בפועל ובוודאי שלא באופן מידי.
קידום ממומן בפייסבוק ממוקד לידים
פרסום ממומן בפייסבוק אשר מתמקד בלידים הוא קמפיין המיועד לאסוף מידע על לקוחות פוטנציאליים של העסק. קמפיין זה יכול להיות יעיל מאד והוא אידאלי בעיקר לעסקים שרוצים לבנות רשימה של לקוחות שיכולים להיות רלוונטיים ושמוכנים ליצור איתם קשר בטווח הקצר או הארוך.
המודעות נחשבות ליעילות מאד כיוון שאלו שמתעניינים בהן יודעים שלאחר שהם ישאירו פרטים יצרו איתם קשר ולכן אפשר להגיד שהם ״מתחממים״ ומוכנים יותר למכירה לעומת אלו שהגיבו לקמפיין חשיפה. מבחינת המודעה, ניתן להשתמש בכל סוג שנבחר ועם זאת יש לזכור כי על העסק להשלים את תהליך המכירה.
היתרון העיקרי של קמפיין מסוג זה הוא בניית מאגר הלקוחות הפוטנציאליים אשר כבר הביעו התעניינות במוצר או בשירות של העסק. עוד יתרון הוא אופן השארת הפרטים כאשר הגולשים לא צריכים ״לצאת״ מפייסבוק כדי להשאיר פרטים והם יכולים להמשיך בענייניהם כשלצד זאת יש לזכור כי נדרש מאמץ נוסף כדי להפוך את המתעניינים ללקוחות משלמים.
פרסום ממומן בפייסבוק לצורך מכירה
מסעות פרסום בפייסבוק אשר ממוקדים במכירות יכולים להביא להמרות מידיות ובהן רכישות והרשמות. זוהי הדרך האידאלית לפרסום לעסקים שרוצים לראות החזר השקעה ישיר ובאופן מידי. דרך אחת לעשות זאת היא בשימוש במודעות אוף או קרוסלה המאפשרות לגולשים להרגיש את החוויה באופן מהיר.
במיוחד לעסקים שיש להם מוצר למכירה ועסקים שרוצים לצאת במבצע, מודעות מסוג אוסף או קרוסלה יכולות להיות יעילות ולהניע את הקהל לבצע רגישה. אפשר להשתמש בקמפיין של מיקוד מחדש במטרה לעורר מעורבות של משתמשים שכבר הביעו עניין בעבר אך עוד לא ביצעו רכישה או כדי שיבצעו רכישה חדשה.
כל מסע פרסום ממומן בפייסבוק ניתן למדידה אך במקרה של מכירה קל מאד לחשב את ההחזר כשהחישוב הוא ההוצאה על הפרסום פחות ההכנסה ממנו והשאיפה היא שההכנסות יהיו גדולות כמובן מההוצאה. לצד היתרונות כדאי לדעת כי לרוב מדובר בתהליך שדורש תקציב גבוה יותר כיוון שהתחרות גבוהה וזאת בשל מיקוד במשתמשים שהסיכוי שהם יבצעו רכישה גבוה.
| יתרונות | מתי להשתמש |
קמפיין חשיפה | חשיפה גבוהה למותג, הכרתו ויצירת רגש חיובי כלפיו | מצוין לעסקים חדשים, מוצרים ושירותים חדשים וכשיש רצון למתג את העסק |
קמפיין לידים | בונה רשימת אנשי קשר רלוונטיים אשר הופכים במהירות מקהל ״קר״ לקהל מתעניין | מתאים לעסקים שיש להם תהליך מכירה מסודר ושפנויים לטפל בלידים ולייצר מכירות |
קמפיין מכירות | הקמפיין ניתן למדידה, ההכנסה מתבצעת באופן מידי וניתן לבצע בחינה של החזר ההשקעה | מעולה לעסקים שיש להם מערכת מכירות אוטומטית ולעסקים שיוצאים במבצעים ועם מוצרים חדשים |
ישנם הבדלים בין הקמפיינים השונים כשכל אחד מביא יתרונות וחסרונות. לעתים עסקים חושבים כי קידום ממומן בפייסבוק צריך ישר למכור אך אם אין מערכת מתאימה לכך, אם המוצר יקר, אם יש צורך להסביר עליו ואם העסק עוד לא בנה תדמית חיובית, יתכן שבחירה בקמפיינים אחרים תהיה הרבה יותר חכמה.
התאמה בין הציפיות, היכולות של העסק והקמפיין קריטית להצלחה. בחירות נכונות של סוג פרסום ממומן בפייסבוק, יצירת מודעה מוצלחת והגדרות נכונות של תקציב וקהל היעד, הם בסיס להשגת התוצאות הרצויות. המומחיות והניסיון שלנו עומדים לרשות עסקים רבים אשר מבינים כי הפרסום צריך להיות דינמי וכי הקפדה
הכירו את
Pro&Profit:
הפורמולה להצלחה שיווקית בגוגל שבעלי עסקים לא מצליחים להפסיק לדבר עליה.
01.
אצלנו? רק מומחים.
העובדים שלנו הם מומחים שכבר עשו את זה – עם ניסיון מקצועי של שנתיים ומעלה, אבל הכי חשוב? כל אחד מהם עובד על מספר מוגבל של פרויקטים בו זמנית – כדי שהם יהיו שם בשבילכם.
02.
השיווק שלך זה עניין אישי.
כל לקוח והסיפור שלו. אנחנו בונים אסטרטגיה שמתאימה בדיוק לכם: מה אתם רוצה להשיג, לאן אתם שואפים. אנחנו כאן למקסם את ההצלחה שלכם, ולא סתם לעשות עוד קמפיין.
03.
דפי נחיתה שמוכרים.
אנחנו יוצרים דפי נחיתה שלא רק נראים טוב, אלא גם ממירים גולשים ללקוחות. זה כל הסיפור.
04.
רווחיות לפני הכל.
אנחנו מתמקדים בלהביא לכם תוצאות שמשפיעות ישירות על הרווח של העסק ומכוונים לאסטרטגיה שמקדמת רווחיות, תוך דגש על השקעה נבונה ותשואה מירבית על כל שקל.
10 טיפים לקידום ממומן בפייסבוק מוצלח
לאורך השנים עברנו עם לקוחות רבים וניהלנו עבורם קמפיינים של קידום ממומן בפייסבוק. מתוך הניסיון הרב, הידע שצברנו והשאלות שנתקלנו בהן, אספנו את הטיפים הטובים ביותר לפרסום מוצלח:
- הגדרת מטרות
לפני תחילת מסע ממומן בפייסבוק חשוב להגדיר את המטרות ולהיות ברורים בנוגע למה שאנחנו רוצים להשיג. ניתן להגביר את המודעות למותג, את התנועה לאתר ולהניע את הגולשים לרכישות. מטרות ברורות עוזרות ליצור מודעות טובות יותר.
- הבנת קהל היעד
ככל שברור יותר מי קהל היעד כך אפשר להגיע אליו בצורה טובה יותר. יש לחשוב מי הקהל, מה טווח הגילאים שלו, מהם תחומי העניין שיכולים להעסיק אותו, היכן הוא מתגורר ובהתאם לכך לתכנן את המסרים כך שיהדהדו ויובילו להמרות.
- ויזואליות שמושכת תשומת לב
אנחנו נלחמים על תשומת הלב של הקהל ולכן יש לזכור כי הוויזואליות של העסק ושל המודעה משמעותית להצלחה. יש לחשוב על מודעה עם תמונה טובה או לדאוג לסרטון באיכות גבוהה כשחשוב שהוויזואליות תתקשר למותג ולמסרים כך שאלו יהיו עקביים.
- תמציתיות
רבות תלוי במודעה של הפרסום, בין אם היא עם תמונה ובין אם וידאו. המידע שמועבר לגולש צריך להיות מדויק ובו זמנית מעניין כשהקריאה לפעולה צריכה להיות עוצמתית וברורה. על הגולשים לקלוט את המסר במהירות ומודעה טובה תהיה תמציתית ותצליח להשיג את תשומת הלב.
- בחינת מודעות
אנחנו יכולים להסתכל על המודעה ולחשוב שזוהי הדרך הטובה ביותר לבצע קידום בפייסבוק. בפועל, הקהל יכול לחשוב אחרת ולכן רצוי להריץ לפחות שתי מודעות בתחילת הדרך וזאת כדי להבין את הקהל, לבחון את התגובה ולשפר כל הזמן את הקמפיין.
- שימוש בכלים המגוונים של פייסבוק
הפלטפורמה נותנת לנו כלים עוצמתיים אשר יכולים לעזור משלב ההקמה ועד תיקון, עדכון ושיפור התוצאות. אחד מהכלים הללו הוא Audience Insights המאפשר לנו ללמוד יותר על קהל היעד ולחדד את המיקוד שלנו. תובנות יכולות לפתוח בפנינו הזדמנויות חדשות ולהפוך את המודעות לרלוונטיות יותר.
- הגדרת תקציב ריאלי לפלטפורמה ולעסק
תקציב ריאלי הוא קודם כל תקציב שמתאים לעסק. עם זאת תקציב שהוא נמוך מדי לא יוביל לתוצאות בזמן הקרוב ותקציב שהוא גבוה מאד לא בהכרח יעשה עבודה מהירה מאד. יש לשקול את התקציב על פי התחרות, היכולות של העסק והתוצאות המצופות.
- מעקב ביצועים לכל אורך הדרך
לכל אורך הדרך חשוב מאד להקפיד על מעקב ביצועים. כבר מהרגע שהמודעה עולה לאוויר העסק מתחיל לשלם ויש לבחון כי התוצאות תואמות את מה שהעסק צריך ורוצה. אפשר לבצע שינויים של המודעה, התקציב וקהל היעד וזאת בהתאם לנתונים שמתקבלים.
- בחינת כל שלבי הפרסום והמכירה
יש להסתכל על פרסום ממומן בפייסבוק כחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית הכללית. לכן, יש להסתכל לא רק על הנתונים שמופיעים במודעה אלא להבין מה קורה לאחר שהגולש מתעניין בהצעה או בעסק. חשוב לבחון את דף הנחיתה, האתר של העסק ואת תהליך המכירות כך שאלו יתאימו למטרות העסקיות.
- פניה נכונה לכל קהל יעד
העסק יכול לפנות לקבל שהוא יודע בוודאות שעשוי להתעניין במוצר או השירות על ידי פניה לקהל ״דומה״ ללקוחות הקיימים. כלומר, ניתן לספר לפייסבוק מי הקהל הנוכחי ולהיעזר בתכונות החיוביות של הפלטפורמה כדי שזו תעזור לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים כך שהסבירות להמרות תגדל.
למה כדאי לפרסם ממומן בפייסבוק עם קרויזר דיגיטל?
הסוכנות שלנו מתמחה בפרסום ושיווק בפייסבוק, ומייצרת הצלחות כבר 12 שנה ברציפות באמצעות שיטת Pro & Profit של קרויזר דיגיטל.
האם כדאי להשקיע גם בקידום אורגני בפייסבוק בנוסף לממומן?
אסטרטגיית קידום בפייסבוק המשלבת בין קידום ממומן לבין קידום אורגני זה מעולה להשגת תוצאות מקסימליות.
כותב המאמר - דוד קרויזר
הדרך של דוד בעולם השיווק הדיגיטלי החלה בשנת 2009, באחד ממיזמי התיירות החדשניים שפורסמו באינטרנט. לאחר ניהול המיזם במשך כשנתיים ובהמשך השתלבות בחברת "קשרי תעופה", התמנה למנהל שיווק דיגיטלי בחברת זאפ – ממובילות שוק הפרסום והשיווק ברשת בישראל. בנוסף בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים. ויש לסוכנות הסמכה של גוגל פרטנרס.