לינקדאין היא רשת חברתית אשר מיועדת לעסקים. בעוד ששאר הרשתות החברתיות מזמינות את המשתמשים ליצור קשרים אישיים ולבטא את עצמם, לינקדאין היא הרשת היחידה שמעודדת יצירת קשרים עסקיים כשהמטרה היא לפתח ולהתפתח. פרסום בלינקדאין הוא דרך עוצמתית לעסקים לייצר קשרים חדשים ולהגיע לקהל עסקי אשר יודע כי בעצם הנוכחות שלו בפלטפורמה הוא מעוניין לשמוע הצעות.
היום ישנם מעל ל-900 מיליון פרופילים במערכת ומגיעים אליה מכל רחבי העולם. הפרסום בלינקדאין יעיל במיוחד לעסקים הפונים לעסקים (B2B) כשניתן לפרסם שירות, מוצר, מערכת ולהיות יצירתיים עם האפשרויות. ישנם יתרונות רבים לבחירה בלינקדאין אך חשוב מאד להכיר את המערכת, ההזדמנויות שהיא נותנת ולהקפיד להיות עם אצבע על הדופק לכל אורך הקמפיין.
השיטה שמאפשרת לנו לשפר תוצאות עבור 94% מהלקוחות שלנו
אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך
בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום
צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים
פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת
שרי
שרון
בר
ברק
אור
מיכאל
טל
נועה
רחלי
כל הסיבות לעשות פרסום ממומן בלינקדאין
פרסום בלינקדאין שונה מפרסום בכל מדיה חברתית אחרת כשבקצרה אפשר להגיד כי הרשת מאפשרת לעסקים להתחבר באופן ישיר לאנשי מקצוע אחרים. זוהי הפלטפורמה המומלצת לעסקים, למחפשי עבודה ואנשים שרוצים לטפס במשרות על ידי מעבר בין חברות שונות. כל אלו צריכים להיות פעילים ולנצל את הייחודיות של הרשת שמאפשרת להגיע לתעשיות ספציפיות, תארי עבודה ולחברות ספציפיות.
מודעות לינקדאין מיועדות ליצור מעורבות גבוהה ואיכותית. כלומר, הפרסום נבחן לא רק במספרים אלא גם באיכות המעורבות של הקהל. עסקים שמפרסמים בפלטפורמה בצורה חכמה יכולים להגביר סמכותיות, לייצר לידים איכותיים וליצור קשרים מקצועיים משמעותיים. אלו שבעת היתרונות המרכזיים של פרסום בלינקדאין:
גישה לקהל מקצועי
לינקדאין היא הרשת החברתית היחידה שמיועדת להתעסק במסרים מקצועיים. בעוד שרשתות אחרות מורידות את החשיפה של תכנים מקצועיים, כאן זו המהות ועסקים יכולים להגיע לקהל מקצועי אשר מעוניין בפניה. כלומר גם המפרסמים וגם המשתמשים יודעים כי המטרה היא ליצור קשרים ופניה עסקית מקובלת ואפילו צפויה.
זוהי פלטפורמת פרסום אשר מעולה במיוחד עבור משווקים הפונים לעסקים ושרוצים ליצור קשר עם מקבלי ההחלטות והאנשים המשפיעים בארגונים ואלו שרוצים להטמיע פתרונות עסקיים. מינוף התכונות הייחודיות של לינקדאין מאפשרת לעסקים להגיע לקהל היעד בהתבסס על סוג העיסוק, מקום העבודה, התעשייה ולהגיע אפילו לאנשי המפתח בחברה ספציפית.
יכולת מיקוד ייחודית
פרסום בלינדקאין מאפשר לעסקים ליהנות מיכולת המיקוד הייחודית לפלטפורמה. בעוד שרשתות אחרות מאפשרות לסנן את קהל היעד לפי דמוגרפיה, תחומי עניין ואזורי מגורים, לינקדאין מציעה לעסקים פרסום לקהלים ספציפיים כשהקריטריונים יכולים להיות התפקיד בחברה, גודל החברה, רמת ההשכלה, תחום התעשייה, כישורים, מעורבות בקבוצות מסוימות ברשת ומרכיבים נוספים שמאפשרים להגיע לקהל הנכון.
מאפייני המיקוד הם אלו שמבטיחים כי הקהל שייחשף למודעה הוא הקהל הנכון ושהמסר ייראה על ידי אנשים שהסיכוי שהם יביעו התעניינות במודעה (במוצר או בשירות) גבוה. מיקוד מדויק הוא זה שמבטיח שהקמפיין יהיה חסכוני וכי ההחזר על המודעה יהיה גבוה. התכונות של לינקדאין הן אלו שמאפשרות לעסקים ליצור מסעות פרסום מוצלחים.
שיעורי מעורבות גבוהים
משתמשי לינקדאין נמצאים ברשת כדי לפתח קשרים מקצועיים והם רוצים לצרוך תוכן מקצועי. הם לא מופתעים כשעסק פונה אליהם לשיתוף פעולה והם אמורים להיות פתוחים למודעות המספקות ערך עסקי. המשתמשים הפעילים מוכנים לצרוך תכנים רלוונטיים בין אם הוא מגיע אליהם באופן אורגני או ממומן.
תוכן ממומן יכול להיות בצורת מודעה, וידאו והודעה ישירה כשהמטרה היא למשוך את המשתמשים ליצור קשר או לבצע פעולה. התוצאה לה אפשר לצפות כשמבצעים פרסום בלינדקאין בצורה חכמה היא שיעורי מעורבות גבוהים בהשוואה לפלטפורמות אחרות ובמיוחד כשמדובר בקהל עסקי.
יצירת לידים
התכונה הייחודית של לינקדאין לייצור לידים היא שהופכת את לכידת הפניות לקלה. כל פלטפורמה דיגיטלית מאפשרת לבצע קמפיין לידים אך במקרה של לינדקאין ישנה אפשרות להשתמש בפורמט מילוי טפסים אשר דורש מהמשתמשים מינימום של פעולות כדי למלא את הטופס. הם לא צריכים לעזוב את הפלטפורמה ולא לשנות את הצריכה שלהם ולכן הסיכוי שהם ייענו למודעה גבוה.
כל מי שניסה לפרסם בעבר יודע כי אחד הדברים שיכולים להשפיע על הצלחת הקמפיין הוא מספר הפעולות שנדרשות לביצוע מרגע החשיפה למודעה ועד לפעולה המבוקשת. המערכת של לינקדאין מציעה למפרסמים שיטה פשוטה ללכידת לידים כאשר תכונה זו יעילה לעסקים שיש להם משפך שיווקי ויכולת לטפל בלידים בצורה איכותית ומסודרת.
בניית סמכותיות
עסקים רוצים לבסס אותם כבעלי סמכות בנושא בו הם עוסקים. כל עסק צריך למצב את עצמו במקום בו הוא המותג הראשון שעולה לראש בתחום המומחיות שלו. כיוון שלינדקאין זו פלטפורמה עסקית בה ניתן לפרסם תכנים, מאמרים, דו״חות ועדכונים שהם בנושאים עסקיים, זה המקום המושלם ליצור את הסמכותיות החשובה.
פרסום בלינקדאין יכול להיות כלי עוצמתי לביסוס הסמכותיות של העסק. ניתן לעשות זאת על ידי פרסום תוכן ממומן, דרך סרטונים ואפילו דרך הודעות שכוללות הפניה למידע רלוונטי על העסק אך שיעניין את הקהל. סוג זה של פרסום יכול להוביל לקשרים עסקיים ארוכי טווח.
סוגי פורמטים שונים
אפשר להגיד כי אחד היתרונות של הפרסום הדיגיטלי הוא במגוון האפשרויות שהוא מציע ולינקדאין לא שונה. הפלטפורמה מאפשרת לעסקים לפרסם בדרכים שונות ופורמטים מגוונים של מודעות כשכל אחת יכולה להתאים למטרה שיווקית שונה. תוכן ממומן יכול להופיע בפיד החדשות והודעות יכולות להישלח באופן ספציפי לאנשים רלוונטיים.
עסקים אשר בוחרים לצאת עם פרסום בלינקדאין יכולים ליהנות מחשיפה מותאמת באופן אישי עם שלל אפשרויות למודעות כשכל אחת מאפשרת לקבל תשומת לב בדרך שונה. מגוון הפורמטים מאפשר לצאת בקמפיין בצורה יעילה לפי המטרה שהוגדרה על ידי העסק. אפשר לראות כי המודעות יכולות לענות לצרכים מגוונים ובהם איסוף לידים, הגברת מודעות למותג ויצירת תנועה לאתר.
הגעה לקהל בחו״ל
רבות מהחברות אשר מבצעות פרסום בלינקדאין מיועדות להגיע ללקוחות בחו״ל. חברות ישראליות יכולות להיתקל באתגרים רבים כשהן רוצות למצוא לקוחות חדשים מעבר לים בשל המרחק והמורכבות של יצירת קשרים. עם זאת, לינקדאין מאפשרת להתגבר על כל אלה כשהרשת מאפשרת לאתר אנשי מפתח רלוונטיים לעסק בצורה יעילה.
מערכת הפרסום של לינקדאין מאפשרת לחברות ליצור קשר באופן ישיר עם איש המפתח הרלוונטי ואין זה משנה איזו מדינה הוא. שילוב עם מערכת קליטת לידים וטיפול יעיל בהם מאפשר להשיג תוצאות איכותיות. ישנם קמפיינים שונים שיכולים להתאים לחברות כאשר ניתן לשלב בין הגברת המודעות למותג ושליחת הודעות כדי ליצור לידים.
נותנים לתוצאות מקידום בלינקאדין לדבר
סוגי מודעות בתהליך קידום ממומן בלינקדאין
לקראת פרסום בלינקדאין כדאי להכיר את האפשרויות של הפלטפורמה, המודעות אותן ניתן לפרסם וההבדלים בין הסוגים השונים.
קידום תוכן ממומן בלינקדאין
לינקדאין היא פלטפורמה של תוכן מקצועי ועסקים שרוצים להגיע לקהל גדול יכולים לקדם את התוכן שלהם באופן ממומן בפיד החדשות של לינקדאין. התוכן יכול להיות מאמר בלוג (קצר או ארוך) שנכתב על ידי העסק, עדכונים הקשורים לעשייה העסקית והצעות מיוחדות שיכולות למשוך את הקהל הטבעי של העסק. זוהי דרך מעולה להגביר את הנראות של המותג ואת המעורבות של הקהל הרלוונטי במקום בו הוא פעיל.
ניתן להשתמש בתוכן ממומן כדי לספר את סיפור העסק, להציג מוצרים חדשים, לספר על התפתחויות משמעותיות והשקות וכן לחשוף מבצעים, שירותים ומוצרים חדשים וכל זאת כשהמידע מופיע כחלק בלתי נפרד בפיד של המשתמשים. לרוב תוכן ממומן זוכה לשיעור מעורבות גבוה בהשוואה למודעות מסורתיות ועסקים יכולים לשלב תמונות, סרטונים ולהשתמש בקרוסלה (מספר שקופיות).
מודעות טקסט בצד הפיד
מודעות אלו הן תוכן קצר אשר מופיע בצד הימני של הפיד ויכול לסייע לקידום המודעות למותג והנעת תנועה ממוקדת ויעילה לנכסים העסקיים. למרות שמודעות אלה נחשבות לפשוטות יחסית מבחינת ההקמה שלהן, הן יכולות להיות יעילות מאד ולהגיע בדיוק לקהל שרלוונטי לעסק וזאת תודות ליכולות המיקוד של הפלטפורמה. מודעות מסוג זה יכולות להיות טובות כשיש מסר ברור וישיר שהעסק רוצה להעביר.
פרסום בלינקדאין דרך מודעות טקסט יכול לעבוד היטב כשהעסק רוצה לפרסם מבצע, להשיק שירות חדש וכשיש דף נחיתה שהמשתמשים יכולים להשאיר בו פרטים. בשל האופי של המערכת המודעות לרוב לא מרגישות פולשניות כך שהגולשים יכולים להמשיך בשלהם ולהחליט אם להגיב להן או לא. עבור המפרסמים מדובר באמצעי פרסום ידידותי כשניתן להחליט לשלם על הופעות, קליקים ולבצע אופטימיזציה בקלות.
הודעות מסרים בלינקדאין
לינקדאין מאפשרת לעסקים להגיע באופן ישיר למשתמשים אחרים. כיוון שהרעיון של הפלטפורמה הוא יצירת קשרים עסקיים, היא מאפשרת לאלו שרוצים לפרסם לשלוח הודעה ישירות לתיבת הדואר ובכך ליצור קשר אישי. ברור כי זו יכולה להיות דרך מצוינת להגיע בדיוק לקהל היעד אך חשוב להקפיד על תוכן איכותי ולהעביר את המסר בצורה מדויקת עם הודעה ברורה.
הודעה הנשלחת כחלק מתהליך פרסום בלינקדאין יכולה להיות דרך מצוינת ליצור שיחה עם הצד השני ולהזמין אינטראקציה. ההודעה יכולה להזמין את הצד השני לאירוע, לקבוע פגישת דמו על מוצר, לעניין את האנשים הרלוונטיים במאמר חדש וליצור קשר (באופן ישיר או בצורת איסוף לידים). פרסום מסוג זה יכול להניע לאינטראקציות משמעותיות בעלות ערך רב.
מודעות דינמיות מותאמות באופן אישי
מודעות אלו מיועדות ליצור חוויה מותאמת אישית בפרופיל של המשתמשים בפלטפורמה. אלו מודעות שיכולות להתאים כדי למשוך עוקבים לעסק או לאדם ספציפי, לקדם מוצרים ושירותים. מודעות אלו יכולות להיות יעילות וזאת תודות לדינמיות שלהן וליכולת ההתאמה האוטומטית של התוכן שלהן. כל מי שייחשף למודעה יראה את השם הפרטי שלו בתחילתה כך שהתחושה היא של יצירת קשר אישי.
רמת ההתאמה האישית מאפשרת ללכוד את תשומת הלב ויכולה להיות משמעותית בכל הקשור לשיעורי התגובה ותחושת המעורבות. עסקים יכולים להשתמש במודעות מסוג זה כדי לקדם אירועים, לחשוף שירות חדש ולהוביל ליותר תנועה וחשיפה של הדף העסקי בלינקדאין. מודעה מסוג זה מכילה מרכיב חזותי לצד תוכן כתוב והיא יכולה להתאים לצרכים עסקיים שונים, מהגברת הלידים ועד לבניית סמכותיות למותג.
מודעות וידאו
מודעות וידאו נחשבות למרתקות יותר מאשר מודעות המכילות תמונות בלבד. במקרה של פרסום בלינקדאין, מודעות מסוג זה מאפשרות לעסק לספר סיפור עמוק יותר עליו, המוצר או השירות. ניתן להשתמש בווידאו כדי להדגיש את תוכנות המוצר ואפילו כדי להעביר עדויות של לקוחות. הווידאו נוטה למשוך את תשומת הלב והוא יכול להיות יצירתי ומעניין.
שימוש בווידאו מאפשר לעסקים להפוך דברים שנראים מורכבים לקלים יחסית מבחינת התוכן, הן יכולות להעלות את החיבור הרגשי למותג וליצור תחושה של רגש חיובי כלפיו. הסרטונים השונים יכולים להתבצע בצורה פשוטה יחסית אך חשוב לשים לב על תמונות איכותיות, סאונד ברור ורצוי להוסיף כתוביות וזאת כדי לשפר את הנגישות שלהן (ושל העסק) לכל המשתמשים. מודעות אלו יכולות להתאים לצרכים שונים, מבניית מודעות למותג ועד קידום מכירות.
הופעות בתקשורת
"הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים"
"מומחים לקידום אתרים"
"חברת קרויזר דיגיטל שמחזיקה ברזומה הצלחות מרשים של שיפור קמפיינים"
"מוביל בקידום אתרים"
"מומחה בניהול מוניטין ושיווק באינטרנט"
"קרויזר מומחה לניהול מוניטין ושיווק"
"משרד מוביל בהורדת תוצאות בגוגל"
"מלווה עסקים להצלחה בשיווק באינטרנט"
המרכיב שמבדל את הפרסום בלינקדאין משאר הפלטפורמות
המרכיב המרכזי שמבדיל בין פרסום לינקדאין לבין כל פרסום אחר הוא אמצעי המיקוד שהפלטפורמה מציעה. נכון, כל פלטפורמה דיגיטלית יכולה להציע לעסקים להגדיר את קהל היעד, אך לינקדאין היא פלטפורמה של עסקים שפונים לעסקים. המיקוד של לינקדאין פועל בצורה שונה ממערכות אחרות והדבר בא לידי ביטוי בכל ההגדרות הבאות:
- מיקום – עסקים יכולים למקד את הפרסום לאזור גיאוגרפי מסוים כולל מדינה מסוימת או עיר. ניתן להתאים את המודעות לאזורים שונים אם הדבר רלוונטי.
- תעשייה – כל עסק הפונה לעסקים יודע כי הקהל שלו נמצא בתעשיות מסוימות ודרך פרסום בלינקדאין ניתן להגיע לקהל שעובד ופועל רק באותו התחום שרלוונטי לו.
- תפקידים – עסקים רוצים להגיע לאנשי מפתח בארגונים והמודעות של לינקדאין יכולות להגיע בדיוק לאותם אנשים תודות לתכונות המיקוד של מערכת הפרסום.
- גודל חברה – העסק יכול לכוון את הפרסום לחברות בגודל שיכול להיות רלוונטי בדיוק למה שהם רוצים להציע (מוצר או שירות).
- תחומי עניין – ניתן לפרסם לקהל אשר מביע עניין בנושאים מסוימים בלינקדאין וכן לקהל אשר פעיל בקבוצות עסקיות שקיימות ברשת.
מערכת הפרסום של לינקדאין מאפשרת לעסקים לפנות לקהל מותאם ולמקד מחדש את הפעולות לצורך יצירת האינטראקציה הרצויה. אפשרויות המודעות השונות יחד עם המיקוד מביאים תוצאות איכותיות לעסקים שפועלים בצורה נכונה ברשת.
סוד ההצלחה של פרסום בלינקדאין ממומן
פרסום בלינקדאין יכול להוביל עסקים להשגת היעדים וזאת בהנחה כי קהל היעד שלהם הוא עסקים אחרים. כמובן, בפרסום הפנייה היא אל עובדים בעסקים אחרים אך השירות או המוצר שיפורסם נועד לקדם ולשרת את העסק. כדי להצליח בתהליך חשוב להקפיד על מספר כללים:
1. הגדרות ראשוניות
על העסק להגדיר את המטרות של מסע הפרסום, להבין מהי ההצעה שהוא רוצה להציג בפני המשתמשים ברשת ולקבוע מי קהל היעד של הפרסום. אפשר לשנות את כל אלו אך כדי לפעול בצורה חכמה ויעילה חשוב להבין מה העסק רוצה להשיג בתהליך הפרסום ומי יכול לעזור לו להגיע למטרה.
2. הצגת ערך
אמנם המשתמשים בלינקדאין נמצאים ברשת כדי ליצור קשרים עסקיים אך הם לא יענו למודעה שאין בה ערך. ישנן מודעות שונות שאפשר להשתמש בהן והמשותף לכולן הוא חשיבות המסר שהעסק רוצה להעביר. יש להתמקד ביתרונות עבור המשתמשים במקום תכונות.
3. חזותיות
הנראות של המודעה יכולה להבדיל בין תוצאות מצוינות לבין התנסות במערכת הפרסום. אפשר להשתמש בתמונה איכותית, ליצור אינפוגרפיקה ולפרסם סרטון והעיקר שאלו יהיו איכותיים ותואמים את המותג. המראה של המודעה מושך את תשומת הלב הראשוני ויכול לחבר את המשתמשים לעסק באופן מידי.
4. כותרת מושכת
על אף שלינקדאין היא פלטפורמה שמיועדת ליצירת קשרים, גם כאן המשתמשים יכולים לפעול במהירות ולרפרף בין המסרים השונים שהם נחשפים אליהם. לכן חשוב מאד להקפיד על כותרת שתתפוס את תשומת הלב כבר מהמילים הראשונות. ניתן לנסות טריגרים שונים של דחיפות, סקרנות ותחושת שייכות כדי לבדוק מה הכי עובד.
5. הנעה לפעולה וטיפול בפניות
העסק צריך להיות ברור בתהליך פרסום בלינקדאין ולספר למשתמשים מה עליהם לעשות. מהרשמה לקבלת דמו ועד הורדת מידע, ההנעה לפעולה חייבת להיות ברורה ורלוונטית לעסק ולמשתמשים. המפרסמים צריכים לשים לב כי הם יכולים לטפל בפניות ואם ישנה הפנייה לדף נחיתה שהוא איכותי, ברור וכי התגובה ללידים מהירה ומקצועית.
למה כדאי לפרסם בלינקאדין עם קרויזר דיגיטל?
הסוכנות שלנו מתמחה בפרסום ושיווק בלינקאדין, ומייצרת הצלחות כבר 12 שנה ברציפות באמצעות שיטת Pro & Profit של קרויזר דיגיטל
האם כדאי להשקיע גם בקידום אורגני בלינקאדין?
אסטרטגיית פרסום בלינקאדין המשלבת בין קידום ממומן לבין קידום אורגני זה מעולה להשגת תוצאות מקסימליות.
הכירו את
Pro&Profit:
הפורמולה להצלחה שיווקית בגוגל שבעלי עסקים לא מצליחים להפסיק לדבר עליה.
01.
אצלנו? רק מומחים.
העובדים שלנו הם מומחים שכבר עשו את זה – עם ניסיון מקצועי של שנתיים ומעלה, אבל הכי חשוב? כל אחד מהם עובד על מספר מוגבל של פרויקטים בו זמנית – כדי שהם יהיו שם בשבילכם.
02.
השיווק שלך זה עניין אישי.
כל לקוח והסיפור שלו. אנחנו בונים אסטרטגיה שמתאימה בדיוק לכם: מה אתם רוצה להשיג, לאן אתם שואפים. אנחנו כאן למקסם את ההצלחה שלכם, ולא סתם לעשות עוד קמפיין.
03.
דפי נחיתה שמוכרים.
אנחנו יוצרים דפי נחיתה שלא רק נראים טוב, אלא גם ממירים גולשים ללקוחות. זה כל הסיפור.
04.
רווחיות לפני הכל.
אנחנו מתמקדים בלהביא לכם תוצאות שמשפיעות ישירות על הרווח של העסק ומכוונים לאסטרטגיה שמקדמת רווחיות, תוך דגש על השקעה נבונה ותשואה מירבית על כל שקל.
כותב המאמר - דוד קרויזר
הדרך של דוד בעולם השיווק הדיגיטלי החלה בשנת 2009, באחד ממיזמי התיירות החדשניים שפורסמו באינטרנט. לאחר ניהול המיזם במשך כשנתיים ובהמשך השתלבות בחברת "קשרי תעופה", התמנה למנהל שיווק דיגיטלי בחברת זאפ – ממובילות שוק הפרסום והשיווק ברשת בישראל. בנוסף בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים. ויש לסוכנות הסמכה של גוגל פרטנרס.