טיקטוק (TikTok) נחשבת למדיה החברתית החמה ביותר. המהות שלה היא לספק בידור והיא מצליחה להשאיר את המשתמשים בפנים במשך זמן רב. נתונים מצביעים על כך שלרשת החברתית יש מעל 4 מיליון משתמשים כאן בארץ כשהאפליקציה תופסת תאוצה בקרב קהל הגילאים הנע בין 25 ל-45.
העובדה שהרשת חדשה ונתפסת כפונה לצעירים (בשל אופי התוכן והמהירות שלו) מובילה לכך שרוב העסקים לא רואים את ההזדמנויות הרבות של פרסום בטיקטוק. אנחנו רוצים להציג את הצד השני, להציג את ההזדמנויות של הרשת ולתת טיפים למודעה מנצחת.
השיטה שמאפשרת לנו לשפר תוצאות עבור 94% מהלקוחות שלנו
אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך
בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום
צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים
פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת
שרי
שרון
בר
ברק
אור
מיכאל
טל
נועה
רחלי
פרסום בטיקטוק – כל הסיבות לבחור ברשת הצעירה
התוכן המאפיין את טיקטוק הוא תוכן וידאו קצר. האלגוריתם מתאים את התוכן למשתמשים במהרה והמפרסמים יכולים להגיע לקהל מקומי במהירות. הכלי העוצמתי יכול להתאים לעסקים בסדרי גודל שונים ומשלל תחומים כשהוא מביא מספר יתרונות בולטים על פני אפשרויות פרסום אחרות.
בסיס משתמשים שגדל באופן קבוע
בהתחלה, טיקטוק פנתה בעיקר לקהל הצעיר, אך במהירות נראה כי מבוגרים משתמשים באפליקציה לא פחות. קהל המשתמשים של הרשת החברתית הולך וגדל בהתמדה כאשר השימוש גם הוא מתרחב (כלומר ישנן יותר שעות שימוש). הפופולאריות של טיקטוק מאפשרת לעסקים להגיע לקהל רב מכל מקום בישראל. כמובן, כמו מערכות אחרות, גם כאן ניתן להגדיר את הקהל כדי לצמצם את המודעה לדמוגרפיה רלוונטית.
אופי קהל היעד
הקהל אשר משתמש בטיקטוק מחפש אחר בידור. תוכן יצירתי ואותנטי יכול להגיע לקהל גדול ולהמשיך להדהד בקרב הקהל שנחשף לפרסום וממנו לאחרים. מכאן אפשר להבין כי פרסום בטיקטוק יכול להגיע לקהל אשר מתאים בדיוק לעסק ולעשות זאת ביעילות גבוהה וניצול מקסימלי של התקציב. עסקים שיש להם מוצרים חדשניים, שירותים לא שגרתיים ושרוצים להציג את עצמם באותנטיות ומזווית חדשה, יכולים ליהנות מהפרסום.
שיעור מעורבות גבוה
פרסום ממומן בטיקטוק מאפשר לנצל את שיעור המעורבות הגבוה של המשתמשים. אחד הדברים שכל פלטפורמה חברתית רוצה להשיג היא שימוש לאורך זמן ולעתים קרובות. בפלטפורמה זו ניתן להעלות אתגרים ויראליים ואלו מקבלים תגובות חיוביות מצד המשתמשים. הדבר יכול להוביל לבניית קהל לקוחות נאמן אשר לעתים אפילו הופך להיות השגריר החיובי של העסק.
אפשרויות מיקוד מתקדמות
ישנם שני מרכיבים חשובים שיש להתייחס אליהם בהסתכלות על פרסום בטיקטוק ובכל רשת חברתית. האחד הוא האופי של הרשת ואופן השימוש בה. השני הוא פלטפורמת הפרסום והאפשריות שהיא מציעה כדי למקסם את התוצאות ולהגדיל את החזר ההשקעה. טיקטוק מציעה מערכת מיקוד והמפרסמים יכולים לקבוע את המיקוד הדמוגרפי, להתמקד בתחומי העניין של הלקוחות וההתנהגות כדי להגיע בדיוק לקהל הנכון.
פרסום חסכוני
כל עסק צריך לשאוף להכנסות גבוהות ככל האפשר לעומת ההוצאות. כשאנחנו חושבים על פרסום בטיקטוק אחד הדברים שעומדים לרשותנו הוא הזדמנות להגיע לקהל רחב, ליצור המרות וכל זאת בתקציב נמוך באופן יחסית. הפלטפורמה מאפשרת לכל עסק, כמעט בכל תקציב, להתחיל לפרסם וליצור מכירות. עם זאת חשוב לדעת כי יש לצאת עם מסע פרסום מתאים ולהכיר את המערכת כשמומחיות וניסיון יכולים המפתח להצלחה.
קהילה חזקה
מאז כניסתה טיקטוק הצליחה ליצור קהילה חזקה כשהמשתמשים משתתפים באופן פעיל במגמות, אתגרים ומגלים מעורבות גבוהה בתוכן. המשמעות היא שההחלטה לבצע קמפיין פרסום בטיקטוק יכולה להוביל לחיבור משמעותי ועמוק עם הקהל. החיבור אותנטי ומעודד מעורבות ועסקים יכולים למנף את הקהילתיות כדי להגביר את הנראות הכללית והאינטראקציה עם המותג. זוהי אפשרות להתחבר לקהל במהירות עם תוכן יצירתית ומעניין.
נותנים לתוצאות מקידום בטיקטוק לדבר
סוגי מודעות פרסום בטיקטוק
אפשר להבין כי טיקטוק מציעה שלל הזדמנויות למפרסמים ולכן כדאי להכיר את המערכת ואת ההזדמנויות שלה. המערכת מאפשרת לכל אחד לפתוח קמפיין, להגדיר את הקהל היעד, התקציב והיא מאפשרת לבחור באחת מבין מספר אפשרויות של מודעות וזאת כדי שכל עסק יבחר את האופציה הנכונה ביותר עבורו.
מודעות פיד (In-Feed Ads)
אלו מודעות וידאו קצרות אשר מופיעות בתוך הפיד תחת עדכוני ״בשבילך.״ הרעיון הוא שהמשתמשים יראו את המודעה תוך כדי גלילה כשהם עוברים חוויה אורגנית לחלוטין. המודעה משתלבת בתוך שאר התכנים כך שהיא לא נבדלת מהם והצפייה במודעה לא מובילה לשיבוש השימוש והיא אינה פולשנית. המשתמשים יכולים להחליט לדלג על המודעה ולכן חשוב מאד להקפיד על מודעה איכותית אשר מושכת את תשומת הלב כבר מהשנייה הראשונה.
מודעות מסוג זה מתאימות לעסקים שרוצים להעביר את הסיפור שלהם, שרוצים שהמסר שלהם ייטמע בצורה אורגנית ורצוי שיוכלו להיות יצירתיים ולהציע פורמטים שונים ומגוונים. בנוסף לכך חשוב מאד להקפיד על קריאה לפעולה שתהיה חזקה כשהפעולה הרצויה יכולה להיות ביקור באתר או ביצוע רכישה בפועל.
השתלטות על מותג (Brand Takeovers)
זוהי מודעת פרסום אשר מופיעה על מסך מלא כשהמשתמשים פותחים את האפליקציה. פרסום בטיקטוק מיועד למשוך את תשומת הלב ומודעה מסוג זה יכולה לעשות זאת תודות לאופן בו היא מופיעה. למעשה, זהו הדבר הראשון שהמשתמשים יראו וכך העסק יכול ליצור נראות גבוהה ומיתוג עוצמתי. זהו פורמט מודעה שמבטיח שהעסק יוכל להעביר מסר עם השפעה מקסימלית.
שלא כמו מודעה שמופיעה בתוך הפיד, כאן המודעה מופיעה על מסך מלא ולכן היא יכולה לייצר חוויה סוחפת. כמובן, מודעה כזו חייבת להיות איכותית, למשוך את תשומת הלב ולעורר השראה כדי שהגולשים ירצו לקחת בה חלק. השתלטות על מותג יכולה להיות יעילה במיוחד לפעולה של השקת מוצרים, הכרזות גדולות, מבצעים וכל הודעה בה ישנו ערך לתשומת לב מידית. לצד זאת כדאי לדעת כי העלות גבוהה בהשוואה לפורמטים אחרים.
אתגרי האשטג ממותגים (Branded Hashtag Challenges)
אתגרי האשטאג ממותגים מעודדים את המשתמשים ליצור ולשתף סרטונים סביב נושא מסוים או סביב האשטג. היוצרים הם העסקים אשר רוצים לקדם מוצר או קונספט כאשר הם יכולים ליצור מודעה ממותגת וליהנות מתוצאות יעילות תוך זמן קצר. מודעה מסוג זה חושפת את העסק לקבל רחב, מעודדת מעורבות אותנטית ויצירת אינטראקציה של הקהל עם המותג.
אתגרים יכולים להיות דרך מצוינת ליצור חיבור אמיתי למותג, לעודד השתתפות ולהוביל למכירות מתוך חיבור אמיתי. כמו כן הם נוטים להוביל לתנועה גדולה לעסק וזאת תודות לאופי הוויראלי של הפלטפורמה. היתרון הגדול של פרסום בטיקטוק תוך שימוש באתגרים הוא החיזוק של נראות המותג והגעה לקהלים שלא ממש מתחברים למודעות. כמו כן, לרוב מודעות מוצלחות מצליחות לייצר נאמנות ארוכת טווח כך שההצלחה ממשיכה להדהד גם לאחר שהמשתמשים השתתפו באתגר.
מודעות Top View
מודעות Top View מזכירות במידה מסוימת את המודעות של השתלטות על מותגים אך הן מופיעות מספר שניות לאחר פתיחת האפליקציה. הדבר מאפשר לעסקים ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים כשהם כבר בתוך טיקטוק ותשומת הלב שלהם היא לתוכן שנמצא לפניהם. מודעות מסוג זה יכולות להיות באורך של עד 60 שניות ועל אף שישנה חשיבות לשניות הראשונות, מודעה מסוג זה מאפשרת לעסקים להעביר את המסר בצורה משכנעת וסוחפת.
פרסום בטיקטוק יכול להיות מצוין כשהוא מתבסס על התוכן והסיפור העסקי. מודעות מסוג זה יכולות לסחוף את המשתמשים וליצור איתם מערכת יחסים מעמיקה. זהו פורמט מעניין אשר נותן לעסקים את ההזדמנות לספר סיפור שלם, להציג את התכונות הייחודיות של המותג או להציג נרטיב מסוים. מודעות אלו יכולות להיות אידיאליות לפרסום ייחודי שנועד להמשיך להדהד לאורך זמן.
אפקטים מיתוגים (Branded Effects)
זוהי דרך מיוחדת בה עסקים יכולים לבצע פרסום בטיקטוק כשהם משתלבים במרחב של המשתמשים במינימום התערבות. יש לזכור כי הייחודיות של הפלטפורמה היא באינטראקציה של המשתמשים ואפקטים ממותגים עונים בדיוק על ערך זה. למעשה העסק יוצר מדבקות מותאמות, פילטרים ואפקטים מיוחדים אחרים שהמשתמשים יכולים להוסיף לסרטונים שלהם.
מודעה זו יכולה להיות דרך יצירתית להגיע למשתמשים כשאלו משתמשים בתוכן שהעסק יוצר בצורה טבעית ואורגנית. בשימוש חכם הנראות של העסק עולה והמשתמשים בוחרים לשתף פעולה כך שאין תחושה של פרסום מכוון. כמובן, חשוב מאד להבין מה האפשרויות של הפלטפורמה כדי לבצע את הקמפיין בצורה הנכונה, המהנה והמשעשעת.
הופעות בתקשורת
"הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים"
"מומחים לקידום אתרים"
"חברת קרויזר דיגיטל שמחזיקה ברזומה הצלחות מרשים של שיפור קמפיינים"
"מוביל בקידום אתרים"
"מומחה בניהול מוניטין ושיווק באינטרנט"
"קרויזר מומחה לניהול מוניטין ושיווק"
"משרד מוביל בהורדת תוצאות בגוגל"
"מלווה עסקים להצלחה בשיווק באינטרנט"
הסוד ליצירת פרסום ממומן בטיקטוק שפשוט עובד
עסקים שתוהים האם לבצע פרסום בטיקטוק או לא צריכים להכיר את הפלטפורמה, הייחודיות שלה ולהבין עד כמה המודעה שמופיעה יכולה להשפיע על התוצאות. מתוך ניסיון רב ועבודה של שנים אספנו את הטיפים הכי חשובים למודעות מוצלחות:
- אותנטיות – מעל הכול, פלטפורמת טיקטוק היא פלטפורמה אותנטית ויש לזכור כי המשתמשים מתחברים לתוכן ישיר, אמיתי ויצירתי.
- שימוש בטרנדים – כדאי להישאר עם אצבע על הדופק ולהכיר את המגמות המעודכנות ביותר של המערכת כדי ליצור מודעות סוחפות.
- יצירת אתגרים – קהל המשתמשים מתחבר לאתגרים ועסקים יכולים לבצע פרסום בטיקטוק שמתמקד באתגר ושמזמין את הקהל לקחת חלק פעיל ומתוך כך ליצור קשר אישי עם העסק.
- העברת מסרים קצרים – אם יש משהו שטיקטוק מלמדת אותנו היא שהעולם מהיר ויש לתפוס את תשומת הלב כבר בשניות הראשונות ולכן יש להקפיד על מסרים קצרים אך משמעותיים.
- איכות תמונה – לכולנו יש מכשירים ניידים שיכולים לצלם תמונות ווידאו איכותיים. הסרטונים צריכים להיות מוארים, מושכים חזותית והאודיו חייב להיות ברור. כדאי גם להוסיף כתוביות למודעה.
- קריאה לפעולה חזקה – מצד אחד פרסום בטיקטוק יכול לחזק את הקשר עם הקהל הפוטנציאלי. מצד שני קשר עם הקהל אינו מספיק ויש לשים דגש על פעולה שתהיה ברורה לקהל ועדיף עם תחושת מיידיות.
- פורמטים שונים – ישנם סוגים שונים של מודעות שאפשר להוציא כדי להגיע לתוצאות ולפעמים אין מודעה אחת שהיא מושלמת. כדאי להתנסות, לבדוק ולהכיר את הפורמטים השונים ולבחון את התוצאות.
- מדידת הצלחה – לכל אורך הדרך חשוב להיות עם אצבע על הדופק ולבחון את תוצאות הקמפיין. בחינת הנתונים מאפשרת לקבל החלטה בנוגע לשינוי ההגדרות או המודעה ולקבל החלטה מתי להעלות את התקציב.
טיפ אחרון על קידום ממומן בטיקטוק
ברור כי ידע וניסיון מהותיים לקמפיין מוצלח ובמיוחד פרסום בטיקטוק ולמרות שכל אחד רשאי לפתוח לעצמו חשבון מודעות, עבודה עם חברה המתמחה בתחום יכולה לעשות את ההבדל. להשגת תוצאות מידיות והדהוד בקרב הלקוחות, זה הזמן ליצור איתנו קשר.
למה כדאי לפרסם בטיקטוק ממומן עם קרויזר דיגיטל?
הסוכנות שלנו מתמחה בפרסום ושיווק ביוטיוב, ומייצרת הצלחות כבר 12 שנה ברציפות באמצעות שיטת Pro & Profit של קרויזר דיגיטל
האם כדאי להשקיע גם בקידום אורגני בטיקטוק?
אסטרטגיית פרסום בטיקטוק המשלבת בין קידום ממומן לבין קידום אורגני זה מעולה להשגת תוצאות מקסימליות.
הכירו את
Pro&Profit:
הפורמולה להצלחה שיווקית בגוגל שבעלי עסקים לא מצליחים להפסיק לדבר עליה.
01.
אצלנו? רק מומחים.
העובדים שלנו הם מומחים שכבר עשו את זה – עם ניסיון מקצועי של שנתיים ומעלה, אבל הכי חשוב? כל אחד מהם עובד על מספר מוגבל של פרויקטים בו זמנית – כדי שהם יהיו שם בשבילכם.
02.
השיווק שלך זה עניין אישי.
כל לקוח והסיפור שלו. אנחנו בונים אסטרטגיה שמתאימה בדיוק לכם: מה אתם רוצה להשיג, לאן אתם שואפים. אנחנו כאן למקסם את ההצלחה שלכם, ולא סתם לעשות עוד קמפיין.
03.
דפי נחיתה שמוכרים.
אנחנו יוצרים דפי נחיתה שלא רק נראים טוב, אלא גם ממירים גולשים ללקוחות. זה כל הסיפור.
04.
רווחיות לפני הכל.
אנחנו מתמקדים בלהביא לכם תוצאות שמשפיעות ישירות על הרווח של העסק ומכוונים לאסטרטגיה שמקדמת רווחיות, תוך דגש על השקעה נבונה ותשואה מירבית על כל שקל.
כותב המאמר - דוד קרויזר
הדרך של דוד בעולם השיווק הדיגיטלי החלה בשנת 2009, באחד ממיזמי התיירות החדשניים שפורסמו באינטרנט. לאחר ניהול המיזם במשך כשנתיים ובהמשך השתלבות בחברת "קשרי תעופה", התמנה למנהל שיווק דיגיטלי בחברת זאפ – ממובילות שוק הפרסום והשיווק ברשת בישראל. בנוסף בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים. ויש לסוכנות הסמכה של גוגל פרטנרס.